keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Perhosia vatsassa

Ei ole itse ottamani


Nyt jännittää ja paljon. Wanhojen tanssit huomenna!  Jotenkin koko helmikuu ollut tosi stressaava ja stressiä on tuonut tosi paljon wanhat. Olen pahoillani ettei minulla ole kuvaa mekosta se ei ole sellainen kuin myymälöissä, sitä ei ole edes tilattu wanhojentanssipukuliikkeestä.

Isoäiti osti kankaan halusin verenpunaisen niin kuin punainen matto siis se mistä julkkikset kävelevät jne. Isoäidin yksi tuttu teki mekon se on tosi hieno laitan kuvia heti, kun saan niitä käsiini. En halunnut leveää mekkoa vaan enemmän sellaisen tanssiais- mekon, jota pystyy käyttämään muaallakin. Lisäksi siitä tehtiin kaksiosainen joten ei pelkästään wanhojen mekko. Olen mekkoon kyllä tosi tyytyväinen.

Heti kotiin tultuani jännitys on vain kasvanut ja nyt ne ne lepattavat ja kunnolla. Nautin kuitenkin suuresti tanssimisesta joten kaksi seuraavaa päivää tulevat olemaan ihania!





p.s. Laitan vielä videon kyseinen tanssi on siis osa omaa tanssia ja tykkään siitä melkein lemppareitani (the vampire diaries vaikuttaa myös paljon yksi lempi sarjoistani). Siihen meidän tanssiin on lisätty paljon esim. nostoja ja taivutuksia. Juuri tanssi minun makuuni. Ehkä olen tälläinen romantikko.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti