tiistai 24. syyskuuta 2013

Syksyn ylppärit ohi ja kuulumisia

Ylppärit syksyn osalta ohi! Ihana fiilis! Tässä kerkeää tulemaan talvi ja aah Joulukin ennen seuraavaa koitosta!

Koska ylppärit en ole kerennyt edes kirjoittamaan miten bujinkanin ekat treenit meni. Nyt bujinkan treenejä on takana jo odotas oiken laskettuna kuudet. Perjantaisin on nimittäin tuplatreenit.
Ekat treenit meni ihan jees. Niiden jälkeen oli kyllä etenkin reidet tosi kipeät. Pelkkä bujinkanin perusasento vaatii kestävyyttä varsinkin, jos sen haluaa tehdä täysin oikein. Perusasennon lisäksi on harjoiteltu lyöntejä (Joihin en vaan tunnu saavan voimaa), rannelukkoja ja paljon ukemeja. Ukemi on siis budolajien ikäänkuin kuperkeikka, mutta paljon no okei siistimpi ja käytännöllisempikin. Ukemeja haluan oppia, niin etu- ja takaperinkin. Ukemien teko, vaan vaatii rohkeutta ja heittäytymistä. Viime treeneissä uskalsin jo kokeilla ukemia seisaaltaan, joka on mulle jo tosi iso juttu.

Näin alussa on huomannut itsestäänkin puolia. Mä oon tosi itsekriittinen ja harmittaa, kun ei osaa. Pitäisi, vaan tajuta että ei tarvitse vielä osatakkaan. Mun tanssijan tausta on tullut myös esille. Ohjaajan mukaan heittelen mm. takajalkojani jännästi. Pitäisi liikkua enemmän maata pitkin. Heh. Turhautumista on siis havaittavissa, mutta toisaalta oon tosi innoissani ja oon alkanu jo tykätä kyseisestä lajista.

Ylppäreiden jälkeen on ollut kiva lukea hyvällä omalla tunnolla kirjoja. Kolme kirjaa mennytkin melkein kolmessa päivässä. Pitäisi tänään keksiä uutta luettavaa.

Huomenna tosin enkunkoe, joten osa tästä illasta menee ainakin sen parissa. Nyt sitten seuraavaksi Demin kanssa metsään ja sitten voisi tehdä enkun kurssijutut ja muutenkin vilkuilla niitä enkunsanoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti