maanantai 23. huhtikuuta 2012

Partioleiriviikonloppu

Kaikkihan lähti siitä, että Anakin pyysi minua partioleirille mukaansa. Aluksi olin, että enhän mä nyt ole edes partiolainen, mutta kyseiselle leirille sai ottaa EVP:tä(Ei Vielä Partiolainen) mukaan. Mitä lähemmäksi leiri tuli, sitä enemmän alkoi jännittämään, mutta leirillä oli tosi mahtavaa!


Leirin nimi oli Vimma ja se oli Nuuksion metsässä. Leirin teema oli Ruotsinlaiva. Leiri oli vartionjohtajille ja siellä ei ollut siis yhtään pikkuisia ja kaikki miltein tunsivat toisensa.
Ekana iltana olin itse epävarma, kun en tuntenut miltein ketään (myöhemmin tapasin tytön, jonka kanssa olimme olleet samassa partioryhmässä ala-asteella ja yhden jonka kanssa oltiin samassa lukiossa). Yöt olivat kylmiä ja ois se plussaa ollu jos ois saanu nukkua Anakinin vieressä koska Anakin oli yksi järjestäjistä ja nukkui siksi eri paikssa. Mulla tais olla liian ohkanen makuupussi, tärisin ja nukuin katkonaisesti.

Lauantai aamuna heräsin kuitenkin tosi virkeänä ja hyvällä mielellä. Päätin sitten vain lähteä kaikkii leikkeihin mukaan ja tehdä täysillä. Koin, että ikäänkuin löysin oman sisäisen partiolaiseni ja heitin aivot narikkaan jolloin riemu sitten löysi minutkin.
Ruoka oli tosi hyvää ja rastitkin olivat tosi jees mm. temppurata, lauluntunnistus ja kassien painontaa teksti oli: I <3 Vimma kaunis ja ylpee auringossa kylpee.
Sen jälkeen olikin ohjelmassa pelit. Jokainen sai kaksi narunpätkää ja niillä sai mennä joko a) pelaamaan hedelmäpeliä mistä voisi voittaa lisää naruja b) heittämään kahta järjestäjää joista toinen oli Anakin märillä pesusienillä. Kahteen puuhun oltiin siis naulattu pahvia ohuempi kaistale johon oli kaiverrettu kaksi naamareikää ja etäisyydeltä sai sitten heittää ja c) nopeuskisa yhdellä rastin temppurata jutuista. Valitsin a:n ja b:n. Erityisen hauskaa oli heittäminen vaikken sitten osunatkaan siihen jäin sitten katselemaan ja jossain vaiheessa minä ja yksi tyttö johon tutustuin mentiin Anakinin ja toisen järjestäjän tilalle.


Lopputulos:

Märkä

Illalla oli vielä karaoke, disko ja sauna.


Sunnuntaina olikin sitten räpin vuoro. Meidän ryhmä voitti ja voittona olikin sitten karkkipussi ja ULLATYS huussien tyhjennys. Joku siinä naureskelikin, että kaikkea säkin EVP:nä pääset kokemaan. Niin mut mm.kasteltiin, olin pallona(pelattiin nörttipalloa) ja siivosin huussin. Loppupäivän otinkin rennosti leväten auringossa.

Olise kyllä ihanaa olla 2 vuorokautta Anakinin kanssa samassa paikassa, vaikkakin leirillä oli paljon puuhaa.

Voisi luulla, että olen väsynyt, mutta en ole. Oli jotenkin virkistävää olla koko viikonloppu ulkona siitä sai energiaa! Sellainen fraasikin on kuin: "Rohkeus kasvaa uskaltaessa. Pelko epäröidessä." En ole antanut itselleni kunnolla mahdollisuutta kaikkeen siihen mihin todella pystyn. Tämä leiri todella vahvisti mun rohkeutta olla minä ja uskaltaa.

                                                Leirin jälkeen jäikin tälläinen fiilis:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti